Dagens planer...?

Ny dag igen. Tycker inte ni också att dagarna bara rusar iväg? Ny vecka är det ju också. Vecka 28, vilket betyder Visfestivalsvecka! :) Får väl se om man gör nåt kul. Isf på lördag. Sen fyller pappa år på söndag så man bör ju vara relativt pigg iaf ;)
Älskling har precis gått till jobbet och jag funderar på vad jag ska hitta på idag. Har iaf sagt att jag ska ge tentan ett försök idag igen. Sen tänkte jag ta en promenad om vädret blir bättre. Det måste väl ha varit det värsta ovädret i år förut?! Herregud! Well, sen måste jag ju komma på vad jag ska äta idag. Alltid lika svårt när man är själv och dessutom måste ta nåt som finns hemma eftersom det är älskling som har the money ;P Eller nu har jag ju iofs Nanny-lönen på kontot... men vem känner för att gå till affären i detta vädret? Inte jag iaf. Finns säkert nåt i frysen... hihi. Reeen lathet.
Ska nog fortsätta lite med min receptbok sen också, kom inte så långt sist. Ska bli så skönt att bli av med alla dessa papper som har legat överallt. Lär nog slänga en del recept med. Varför ska jag ha kvar sånt jag aldrig kommer tillaga? Hm, jag har väääldigt svårt att slänga saker. Men men..
Nä, nu blev det väldigt ointressant vetande här, så ska nog ta mig en dusch och sen leta igenom frysen! :)
Vad ska ni hitta på idag, ni som är lediga? Eller är det bara jag som inte jobbar?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

Ska vi hitta på nåt mot kvällen??

Skickade sms men vet inte om de kom fram...

Jonas ska iväg till en kompis och bli ostadig på benen så jag och kidsen är home alone...

Promenad och en trevlig film kanske?

2008-07-07 @ 15:40:47
URL: http://madeleneo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0