Besviken?

Älsklings första lediga dag idag. Gissa vad han gör? Jobbar! Det var någons son som hade blivit sjuk så han fick åka och ta över hans pass, så han jobbar nu 10-16. Inte så farligt, men samtidigt inte så kul när vi trodde att han var ledig :( Men man ska ju inte klaga, han kan behöva alla timmar han kan få nu när inte jag fick jobba nåt. Så det var ju både positivt och negativt egentligen :)
Hade ju tänkt ha storstädardag idag, lär jag ju få ha själv då. Han lär ju inte orka när han kommer hem. Får försöka göra det mesta till han kommer hem. Ska iaf dyka ner i tvättberget och försöka reda upp det lite ;) Sen disk och lite småplock. Så får han ta resten sen :P Hehe, nää då.
Men nu lite bloggar, och sen frukost! Se, det resulterade ju i att jag kom upp i normal tid iaf :) Trots att jag gick o la mig vid 5. O väckarklockan har inte ens ringt än hihi. Bra bra :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej tjejen!



Japp, dörrmattan är köpt på Nordik och kostade 149:-



Tråkigt att din karl fick lov att jobba idag också när han egentligen är ledig, men som sagt får se det positivt :]

Min har inte semester förrän vecka 32 så jag vet i tusan vad jag ska hitta på dessa veckor som är kvar. Måla lite kanske? Hehe. För jag kommer nog inte att få jobba nåt då det är många barn som är lediga nu fram till skolorna börjar igen. Men idag ska jag iaf åka in till stan en sväng o se om man hittar nåt kul :]



Ha en bra dag o lycka till med städningen! Puss&kram

2008-07-08 @ 12:28:21
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/
Postat av: Maria

Åkte aldrig in till stan idag, tar det imorgon istället.

Jag har sett att man kan beställa Kakao affischen för 305:- på den här sidan: http://www.formdesigncenter.com/html/butik.html



Men jag vet inte riktigt hur man gör. Ska man skriva ett mail till dem där man vill beställa den?

Jag tror iaf att det blir den i hallen istället för klockan.



Denna vecka händer det inte så mycket, men på torsdag ska jag gå ut o ta några öl med några tjejkompisar. Får se vad vi hittar på till helgen sen.

Vad ska ni hitta på nu när C är ledig?

Hoppas ni hittade nåt kul på Netto :] Kramkram

2008-07-08 @ 16:28:54
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0