Bättre idag

Idag mår jag mycket bättre, så skönt! Sitter och väntar på att Våra bästa år ska börja, haha, jag är fast igen :D Men det är ju så dåligt så det blir bra! Hihi. Älskling är i Ankarsrum och hjälper sin farbror med nånting.. sen ska vi åka till tippen och slänga lite skräp. Ska bli skönt att komma ut lite, har inte varit ute sen i tisdags. Hoppas jag mår helt bra imorn för jag känner verkligen för att umgås med vänner, klä upp mig lite och göra mig fin :) Såå länge sen!

Nä nu har Våra bästa år börjat.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



Skönt att du mår bättre idag.

Och du, ta inte åt dig av vad nån feg liten skit skrev till dig!



Va kul om du ska gå ut o partaja imorgon. Själv var jag ute igår, supertrevligt att komma ut lite. Blev lång sovmorgon imorse :]



Japp, det blev några saker när jag var på stan i onsdags, men det jag egentligen var ute efter var såklart slut. Tänkte köpa två tidningställ från Village att ha på väggen i köket. Men de skulle ringa när de fått in flera.



Ha det bra och hoppas du får det skoj imorgon! Kramar

2008-07-11 @ 13:52:24
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/
Postat av: Johanna

Hejsan!

Kan börja med att säga att syrrans säng klarade sig, Freja lånade den bara till att sova i!:D

Usch, man blir så orolig när det händer nåt sånt där, och speciellt när man inte kan ta dem till veterinären på en gång!:/ Freja gjorde illa benet hon också när vi bara hade haft henne någon dag, det var inte roligt alls kan jag meddela att se någon så liten ha så ont. Men hon blev bra fort som tur var, vilade hela dagen ungefär sen så var det fart på kvällen igen!:) Vet fortfarande inte vad hon hade gjort, men vi chansar på att hon lekte vid köksstolarna och stukade tassen eller något liknande. Vi tog henne aldrig till veterinären iom att det gick över såpass fort.



Läste att du ska ut och festa imorgon kväll, jag börjar bli på lite partyhumör jag också måste jag erkänna:D Får väl se vart det slutar, spontanfester brukar alltid bli lyckade:)

2008-07-11 @ 14:16:33
URL: http://inside.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0