Alltid måndag

Tjohej!
Måndag... känns som det alltid är måndag? Älskling jobbar bara två dagar nu, sen är han ledig två :) Då blir det Ikea på onsdag. Älskling föreslog att vi skulle åka till Kalmar så vi kan åka över till Öland också :) Tyckte jag lät som en bra idé! Hoppas det blir så nu! Sen på torsdag ska vi träffa Cissi o Fredrik. Ska bli riktigt roligt för det va länge sen nu! Sen jobbar han fredag-lördag-söndag, sen ledig bara en dag, jobbar tre dagar, ledig en dag (o då sover han eftersom han jobbat natt), efter det jobbar han tre dagar igen... SEN äntligen är han ledig fem dagar i sträck! Då hoppas jag på några dagar i Stockholm eller liknande. För då är vi redan inne i augusti och har inte gjort nåt vettigt alls denna sommaren. Femte lediga dagen ska vi ju på Williams dop också :) Cissi, vad önskar ni/han er i doppresent?

Just det, jag följer inte med ut till Linda idag. Känner som jag skrev igår, plus att jag behöver avsluta den städning jag påbörjade igår. Ska plugga också. Börjar få riktig panik över tentan nu. Tänk om jag inte blir godkänd! Det betyder ingen inkomst i höst heller... det går inte! Näe, måste ta tag i det på riktigt ikväll. Innan juli är slut ska den va inskickad!

PUSS

Ölandsbron, när vi var där 2003 (är det sååå länge sen!? Jisses!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0