About me

Hittade denna utmaningen hos Therez.

1) Vad åt du till frukost?
- Ett päron :P
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- Mja, det kommer nog en sådan i nästa inlägg om den inte blev allt för hemsk ;)
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Min sötaste Madde!
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Svart
5) När var du arg senast?
- Jag har temperament så är nog arg lite varje dag, hihi
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Det var nog när jag o älskling träffades, o allt roligt jag o Lina hade (visst? :)) 
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Klassen, hatade verkligen min klass (gymnasiet)!
8) Yoga eller löpning?
- Inget av det
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Oxfilé såklart!
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Läser inga regelbundet, men köper jag nån gång en tidning så är det inredningstidningar.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Gillar inte deckare 
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Oj, jag kan nog räkna upp dem flesta som går. Men två serier jag inte missat ett endaste avsnitt av är LOST och One Tree Hill! Men så började jag ju följa dem genom att köpa boxarna oxå... ;)
13) Vem är du avundsjuk på?
- Alla som har pengar
14) Din bästa revansch?
- ??? 
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Har ju aldrig haft nån chef direkt..
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Fiskpinnar och ris. Vidrigt!
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Sophia Bush!!
18) Kaffe eller te?
- Inget av det
19) Skostorlek?
- 34/35, hihi.
20) Hur ofta är du på IKEA?
- Några gånger om året, alldeles för sällan ;P
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Skulle bygga hus, precis så som jag vill ha det. Åka på min drömresa till Kalifornien. Fylla upp min garderob. Köpa alla möbler jag vill ha till det nya huset. Skänka pengar till alla djurorganisationer. Om det blir nåt över tar vi en resa till :)

Ni som vill, ni är utmanade!

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, det är inte lite knasiga minnen man har från den tiden!:D

2008-07-29 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0