Jul i vårt hus (lght)!

Här kommer en utlovad bild på julgranen. Den är mkt finare i verkligheten och att ta kort på den i dagsljus var ingen bra idé då bilden inte alls gör den rättvisa, sååå ni får nöja er med en halvkass kvällsbild utan blixt ;) Under ligger alla våra paket, hihi. Min fina tomte håller vakt :)

Igår köpte vi oss även en svart och vit tomte. Måste ju matcha, vill inte ha framme massa röda tomtar så fick bli en ny i år. Och en räcker gott och väl. Den fick stå bredvid adventsljusstaken på köksbordet. Om ni undrar varför vi inte har någon mossa i ljusstaken är det pga katterna. Förra året låg mossan utspridd i hela köket så i år struntade vi i den :) Hade tänkt pynta den med annat, men helt plötsligt var det tredje advent och nu känns det ganska meningslöst. Fjärde idag ju :O

That´s all! Känner jag mig själv rätt så åker det ner i kartongerna innan nyår ;)

Idag ska vi till älsklingens föräldrar och fira jul eftersom dem ska till hans syskon på julafton. Så det blir årets första julafton för oss idag, haha, med julklappar och julmat och hela grejen :) Den som väntar på nåt gott behöver aldrig vänta för länge ;)

Bianca hälsar att plastgranar är riiiiktigt smarriga! Haha!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Jennica!



Jag var på Nordik igår och stolen heter:

SALA STOL 33A VIT



Själv köpte jag inga då Jonas inte gillade dem så en annan får fortsätta leta efter snygga stolar :p



Ha det fint! Kram

2008-12-21 @ 15:17:37
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0