Tyg från Ikea


Det är inte ofta jag hittar tyg jag gillar på Ikea, men detta fastnade jag för. O för 39:-/m är det ju inte hela världen om man tröttnar efter en vecka ;) Är lite sugen på två tygtavlor av detta tyget över soffan sen när väggar och allt annat är vitt. Tror det skulle bli en fin färgklick. Har ändå en annan idé till väggen där jag just nu har en annan tygtavla. Förstoringarna på katterna får nog bli på en annan vägg, om alls.. älsklingen tror nämligen att dem bilderna jag vill ha kan bli svåra att förstora så mkt som jag vill :( Men kommer testa iaf!
Andra tyg jag gillar från Ikea är dessa:

Bild: Ikea


Kommentarer
Postat av: Thina

Haha. Vad menar du med din kommentar? "hmmmm"

2008-08-28 @ 06:33:12
Postat av: jenny

trädtyget är superfint. Kollade om de hade det sist jag var där men inte det. Ska kanske dit imorgon och då hoppas jag att det finns. KRam/jenny

2008-08-28 @ 22:16:53
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0