Trotsa regnet eller ej?

Sitter här och funderar på om jag ska trotsa regnet och ge mig ut och gå. Har två paket att hämta i affären också. Men samtidigt tänker jag att det kanske inte är så smart att bli blöt (för det blir man ju även om man har paraply, bara inte lika mycket) när jag precis varit sjuk. Hm... det kanske slutar snart?! Antagligen inte... Visserligen duggar det bara lite och man kan ju hålla sig i närheten i fall det skulle börja ösregna.. Ja jag tror faktiskt att jag ska ge mig ut! Måste ju ta tag i det här på riktigt nu. Så vi hörs när jag kommer hem igen!

Puss så länge

EDIT: Ja men självklart skulle det börja regna ännu mer nu bara för det... får nog bli motionscykeln sen istället. Suck då. Mina paket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0