Stan med Cissi

Tjolahej!

Precis hemkommen från en hel dag nere på stan med världens bästa Cissi och världens sötaste William :) Blev en del bilder på Wille, hihi.




Världens sötaste unge liksom! :) Alla mina kompisars barn är världens sötaste ungar, men William blir lite speciell för mig just för att jag står Cissi närmast. Hon är ju min bästaste bästa vän! Hihi. Men skärpning på oss nu! Vi måste börja ses oftare! Vi måste ju börja leva upp till vår vänskap ;)

Det blev inte mkt till shopping på stan, har ju inga pengar. Men fick lite pengar av älskling innan iaf så jag kunde köpa mig en almanacka och lite tvål o grejer på Apoteket. Min snälla älskling <3 Provade en jacka också på HM som jag nog kommer skicka efter. Kan visa den sen.

Nu ska jag nog ringa mamma o se om hon kan skjutsa mig och hämta mitt paket. Hade kunnat gå, men jag vet ju inte om det är en stor kartong eller påse, så vågar inte chansa.

Puss hela dan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej tjejen!

Nu är det visst jag som är seg på att svara på kommentarer, men jag har ju inte direkt varit så aktiv på bloggen heller:P Men nu kanske jag är på gång igen.

Men tycker du inte om några grönsaker alls? Tokigt ju, det som är så gott:)

Jag har inte haft något speciellt planerat för veckan, men ändå känns det som att jag har haft fullt upp. Men det är väl för att sambon har semester nu antar jag, så att jag har lite sällskap.



Åh, sånna där grå stövlar som du beställt har jag också funderingar på att beställa:) Jag tyckte de var så snygga och så såg de bekväma ut också.



Helgen närmar sig med stormsteg, har du något planerat?

Kram

2008-08-14 @ 19:48:08
URL: http://inside.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0