Sjuk!

Idag är jag sjuk (ja lite värre än igår då), så det blir ingen rapport om matintag idag för nån direkt motivation till att äta har jag inte. Har bara ätit en persika idag. Kommer göra kyckling- och couscouswok till middag (my favourite!) så när jag väl äter kommer det ju vara nyttigt iaf, är väl huvudsaken. Dock kommer jag skicka iväg älsklingen till affären sen efter sorbet. Finns inget bättre än att äta nåt kallt när man är sjuk! Så, så är det med det. Får ta upp det på riktigt igen när jag är frisk. Då ska jag även börja med mina promenader och cykla.

Fick antagningsbesked 2 idag från VHS. Kom in på heltidskursen, så nu vet jag inte vad jag ska göra. Behöver ju läsa upp två kurser på komvux också. Skrev iaf till csn och frågade om man kunde läsa mer än heltid, får se vad dem säger.
Idag tänkte jag få lite gjort på tentan med om jag orkar. Hatar att vara sjuk! Allt stannar ju upp. O inte lär det ju bli Stockholm på torsdag heller. Menar, jag lär ju må dåligt imorn och det är ju då vi måste bestämma om vi ska åka. Men vi sa att om jag är frisk till på fredag kan vi ju kanske åka över dagen iaf. Vill ju inte missa dopet på lördag heller. Vore så typiskt om jag fortfarande är sjuk då...

Nu ska jag kolla lite på tentan och se om det är nåt jag kan göra just nu.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo, jag scrollade ner och såg att det hade gått bra med mattan :) jo, det var väl rätt bra där uppe, var en del som hände som inte alls var roligt. men gud vad skönt det är när man kommer hem igen! krya på dig! det är inte alls roligt att vara sjuk! :(

2008-08-05 @ 15:57:36
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0