Sängbordsfunderingar

Jag har kommit på en ny, och mycket billigare, lösning som sängbord. Jag hade ju tänkt spara till Svalöv, men eftersom det är fler som har dem och ska köpa dem, så känns det inte så roligt (plus att jag inte gillade dem lika mkt när jag såg dem irl). Vill för en gångs skull ha något som ingen annan har. Tyckte ju jag var påhittig som skulle ha dem innan eftersom "ingen annan kommer ha dem eftersom det egentligen är sidobord". Ja men tji fick jag, helt plötsligt var det en annan inredningsbloggare som hade dem som sängbord och då fick ju även andra tips om det. Så jag var väl inte så himla smart ändå ;P
Iaf de jag tänker på nu är dessa pallar från Ikea. De kostar 175:-/st och jag tänkte isf spraya/måla dem vita.

Det blir ju bara 350:- + färg för båda. Galet billigt för sängbord! Säljer vi dem vi har nu blir dem dessutom gratis :P Kan ju, om inte annat, vara en bra lösning tills jag hittar drömborden som ingen annan har ;) Vad tror ni? Kan det bli bra? Eller är det en förfärligt dålig idé? :)

Bild: Ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0