Pluggar

Nu har jag suttit och pluggat i flera timmar, men det känns inte som jag kommer nånstans. Jag skriver o skriver o skriver, och timmarna bara går. Fattar inte hur jag ska hinna detta egentligen!? Skolan börjar om tre veckor, o jag vill ju gärna ha lite marginal så att läraren hinner både rätta och höra av sig. Plus att jag kanske måste göra om någon uppgift eller så för att den inte är godkänd. Så ja, absolut senast söndag måste den in för då är det ju två veckor kvar. Gash! Jaja, bäst att fortsätta antar jag. Ska cykla snart också. Kanske gör det nu förresten, så får jag en paus från pluggandet.

Hoppas ni har en roligare kväll än vad jag har! <3
Pöss!!

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du får till det då :)

2008-08-12 @ 21:05:49
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0