Peppad

Hej!

Idag skulle vi ha åkt till Stockholm. Men som vanligt med oss så kommer vi inte iväg av en eller annan orsak. Denna gången visserligen en ordentlig orsak (eller två), nämligen att jag är sjuk och att vi inte har någon kattvakt. Tråkigt när man sett fram emot det bara, men inte så kul att vara där förkyld ändå. Nu börjar älsklingen också bli sjuk. Det bådar inte gott inför lördag. Själv känner jag mig bättre. Antagligen för att jag inte ligger i sängen längre och tror att jag är sjukare än jag är, haha. Madde o Alicia var här igårkväll, hade dem inte varit det hade jag nog kollat på tv under täcket, och visst känner man sig sjukare då? Jag blir alltid sängliggande när jag är förkyld, med eller utan feber. Okej, man ska ta det lugnt när man är förkyld, då blir man frisk men ja.. hehe :)

Jag är så peppad nu att gå ner i vikt! Vill ut o gå. Cykla! Orka upp o äta frukost. Idag blir det tonfisksallad till middag, gott!

Nee, om man skulle ta tag i saker o ting här hemma.. Hörs senare!

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja jag är också mer för storstäder, fast just nu så vill jag bara till någon mysig strand någonstans :D

2008-08-07 @ 15:52:02
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Thina

Nej, tyvärr, vet inte än...ska fråga de snart...Kram

2008-08-07 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0