Jag trivs bäst i lockigt hår

Jag blir mer och mer säker på att jag ska göra en volympermanent. Jag trivs verkligen bäst när håret är lite lockigt/vågigt/krusat. Igår flätade jag hela håret när det var blött innan jag gick och la mig. Imorse såg jag ut som ett troll, men när jag satte upp det blev det ganska fint. Finare än mitt vanliga raka iaf :) Har trivts hela dan och kommer ha det imorn med. Så ja, nån som vill volympermanenta mitt hår? =)


Well, det syns knappt på bilderna, men jag trivs iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja kan volymperanenta ditt hår;-) finns ju o köpa i affären...har själv gjort de e gång...du kanske inte minns de,mende blev fint i varje fallen!

har nog nån bild hemma om du vill se...pussen

2008-08-22 @ 09:25:53
Postat av: Jennica

Cissi: jaaaa! du får gärna göra det! :) ska bara ha pengar först hi. Men skicka bild sen då :) Puss

2008-08-22 @ 10:42:04
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!

Jag permanentade ju mitt hår förra veckan, trivs superbra med mitt "trollhår"!!! Blev mer vågigt och volym än lockigt, men jag älskar det och är mycket roligare att styra med än platt tråkigt.

Kram

2008-09-03 @ 02:09:50
URL: http://madeleneo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0