Jag behövde tydligen sömn

Ja efter alla sömnlösa nätter tyckte tydligen kroppen det var dags att sova, så jag vaknade 16.30 idag AV TELEFONEN! Haha. Alltså hade jag kunnat sova ännu längre om den inte hade ringt (sorry mamma att jag inte svarade hihi). Men som sagt, det var nog välbehövligt. Älsklingen var inte hemma om ni undrar varför han inte väckte mig tidigare ;)
Mjaa, jag som skulle behövt plugga. Får väl göra det i natt och imorn o på måndag då. Ikväll är vi iaf precis bortbjudna till Madde och Jonas. Ska vara där om 40 min så bäst att hoppa in i duschen, sen ska jag slå in paket till barnen. Har ju inte firat dem än trots att dem fyllde 8 juni resp 1 augusti :P Men jag har ju velat att älsklingen ska va med och kalasen kunde vi inte gå på. Så dags nu ikväll då :)
Hörs antagligen inte förren imorn, för sitter jag vid datorn ikväll/natt är det för att plugga. Men jag tyckte att ett livstecken var på sin plats iaf!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0