Ibland tycker jag om att vara liten :)

Ja, vid tillfällen som denna. När man hittar massa snygga kläder på barnavdelningen. Nu har jag oftast 170 när jag köper på barn, men innan jag gick upp i vikt kunde jag ha 152. Nu går det liksom inte riktigt på bredden ;P Iaf, det var inte detta inlägget skulle handla om, utan om denna snygga koftan jag precis hittade på HM's barnavdelning.

Imorgon kommer mitt paket från HM med massa (!) kläder i. Om det blir till att skicka tillbaka massor, vilket det med all säkerhet blir, så kommer jag nog klicka hem denna istället. Kostar 249:- och finns även i brunt, lila och grått. Jag gillade denna färgen bäst.

Bild: HM

Kommentarer
Postat av: Thina

Förstör dom inte!

2008-08-13 @ 17:36:55
Postat av: Roxanna

hehe okej. Men det låter bra med både och :D hehe

2008-08-13 @ 18:44:21
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Roxanna

taaaack :D

2008-08-13 @ 18:45:49
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alltid kul att få hem paket från H&M =)

Jo fullkornspasta är mycket bra faktiskt!! Tvingar min pojkvän till det om han nu ska äta pasta typ 5 dagar i veckan haha. Jo det smakar likadant, godare till och med tycker jag. Absolut, allt kan ätas med måtta.

2008-08-13 @ 19:12:50
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Nadilicious

Ofta min kofta att du kan handla på barnavdelningen ? :O prove me wrong om du så vill, men jag tror du är en 'ljugis'

2009-03-05 @ 09:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0