Höstlängtan

Tjohej! Idag är jag då inte uppe med tuppen ;) Fattar inte hur jag kan ha så oregelbunden sömn, måste göra något åt det.
Ikväll blir det iaf hemmagjord pizza ute hos Linda o Pär, ska bli roligt! Va så länge sen nu. Ska bli kul o se Hampus med, han borde ha växt ganska mkt sen jag såg honom senast. Han var ju inte med sist vi träffade Linda o Pär, o innan det var det jättelänge sen jag träffade Linda överhuvudtaget :( Så det ska bli skoj ikväll! Hon ska få sin present med. Haha. Hon fyllde år 18 mars, jag e bara liiiite sen :P Men bättre sent än aldrig som man brukar säga, hihi!
Lite synd bara att älskling jobbar 7-16 imorn igen så vi kan ju inte stanna så länge. Men man ska va glad att han har jobb ett tag till (2 veckor för att vara exakt).. Sen är det back to arbetslösheten för honom med igen :(
Äntligen dåligt väder! Det värsta e att det ändå är lika kvavt... så man svettas ju ändå! Jobbigt... jag säger det igen, jag lääängtar ihjäl mig till hösten! Längtar efter att kunna välja om man vill frysa eller va varm när man ska sova, att kunna ta på sig ett par snygga stövlar till strumpbyxor o kjol, att kunna sitta inne och mysa under en filt medans regnet smattrar på rutorna.. o till julen!!! Det får vara slut på sommaren nu, tycker jag.
Nej, nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning så jag är klar till älskling kommer hem. Måste handla med oss lite grejer på vägen.

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0