Funderar på dessa


Ska försöka få med mig älsklingen till Jysk imorn innan han börjar jobba. Vill kolla in dessa byråer. Om dem är fina och finns i lager, tänker jag lägga ut våra Malm-byråer på Blocket. Det är bara erbjudande på dem här till på söndag är det värsta, men visst borde våra Malm-byråer gå att sälja? Även om dem inte blir sålda till på söndag menar jag. Får väl låna pengar av oss själva isf. Fast det kommer aldrig älsklingen gå med på, haha.
Men vill så gärna ha vita byråer och helst inte Malm. Känns som halva Sverige har dem ju. Dessa liknar ju ändå lite, för Malm är ju snygga som så.
Vad tror ni? Får vi våra gamla sålda?

Bild: skärmdump från Jysk-bladet på Jysks hemsida

EDIT: Det är två stycken höga vi kommer köpa isf. Alltså två för 700:-/st. Eller ska man ha den låga kanske? Blir ju mindre förvaring än vad vi har nu då...

Kommentarer
Postat av: Roxanna

hehe okej :) ja tiden går sjuukt fort faktiskt! nästan läskigt!

2008-08-15 @ 16:13:05
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Tezz

Jag gillar oxå de där och ska nog införskaffa en, men för min del blir det den låga :)

2008-08-16 @ 12:39:22
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0