Fåtölj till sovrummet?


Den här besöksstolen från Ikea tycker jag är så himla läcker. Älskar formen! Det enda jag inte är så jätteförtjust i är benen, men det kan jag leva med. Vad tror ni om den som "fåtölj" i sovrummet? Allt kommer ju vara vitt där inne sen när vi är klara så först tänkte jag att man kanske kunde klä om den med nåt vitt tyg (svårt??) men den kanske blir snygg som den är? Den bryter ju av mot allt det vita. Sen kan man ju ha någon grå kudde eller så i sängen för att matcha. O kanske en snygg vit kudde i stolen? Den kostar 1295:- vilket inte är så farligt egentligen. Man ska ju bara ha en.

Bild: Ikea


Kommentarer
Postat av: Cissi

Den e nice:-) Hade velat ha den i hallen sen när/om vi flyttar...hihi...redan inrett i min skalle hur jag vill ha det! men det kommer la aldrig bli så tyvärr:-( Pallarna till sängbord:-) jag hade planer på innan o ha den som sidebord,där jag har mitt andra nu som ja inte gillar,ah o måla det vitt förståss.men de blev inge av,för ja vill helst ha ett brickbord! Humm....tror inte det e lätt tyvärr o hitta saker som ingen annan har dierkt. Ja mena bara de saker du tog upp nu har jag me tänkt på...så ja,ikea ska man nog inte handla om man vill ha nått som ingen annan har eller tänkt på! hehe!puss

2008-08-12 @ 12:07:33
Postat av: Thina

va på IKEA idag och provsatt just denna, hur snygg o skön som helst!

2008-08-22 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0