Drömstolen


Ja, för en dröm är det allt bara med det priset. Den kostar 1850:-/st. STYCK! Jag vet inte, det kanske bara är jag, men jag tycker iaf att över 7000:- för några köksstolar är i dyraste laget. Men oj, vad jag vill ha dem i mitt kök! Men som jag sa till älsklingen och Cissi, att om dem nån gång skulle komma på att sänka priset med sisådär 75% kommer inte jag vara sen med att köpa dem ;) Min hjärna har jobbat febrilt dem senaste dagarna för att komma på ett sätt att komma runt det där med priset, men den har inte lyckats någe vidare, haha! Ingen som vill sponsra med lite presentkort på Mio? Hihi.

Bild: Mio

Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Tack girl att du vågar göra det tjejer inte gör!

2008-09-01 @ 17:39:02
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Sandra/Vit design

Ärsch att de var så dyra, för de var riktigt snygga. Ska hålla tummarna för dig att det blir superrea :) Kram Sandra

2008-09-02 @ 22:46:13
URL: http://vitdesign.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0