Dop i Törnsfall

Tjenamors! Nu är jag hemkommen från Williams dop i Törnsfall. Det va jättefint :) Vi fick ju tyvärr avbryta ganska snabbt eftersom älskling började jobba vid kl tre. Åkte därifrån fem i, haha, så han kom väl precis till jobbet. Han lämnade av mig här utanför tjugo över. Får hoppas dem inte blir allt för sura ;) Bilder från dopet kommer imorn eller kanske i natt. Dem är i älsklingens kamera som ligger i bilen.. Är själv nyfiken på dem hihi.

Nu tänkte jag snart laga mig lite mat. Blev en lite slarvdag idag eftersom dopfikat var när jag äter lunch, men jag lät bli tårtan iaf. Tyckte jag va duktigt ;) Tänkte göra pastawok enligt ett GI-recept idag. Himla gott! Sen ska jag sätta mig vid tentan, blogga lite, cykla (eller ta en promenad) och kanske glo lite på tv. Älsklingen kommer ju inte hem förren runt 1 i natt. Han slutar 12 men ibland kommer han efter 1... pratar... en gång så svarade han inte när jag ringde efter honom när han var sen och klockan va över 1 (första gången han va så sen), så då blev jag så orolig att jag fick ont i magen och kunde inte stanna hemma. Så jag gav mig ut och gick mitt i natten för att möta honom. Jag hann nästan enda fram innan han ringde. Då fick han nog lite dåligt samvete, hihi. Så oftast ringer han nu om han blir sen. Fast inte igår. Men då ringde jag honom kl 1 o han svarade så det va lugnt :) Usch jag är så orolig av mig när det gäller honom o katterna. Hönsmamma haha :P

Ne, dags å laga lite käk!

Puss hela dan!

Törnsfalls kyrka

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej!

Synd att det bara blev en snabbvisit för er på dopet, men bra att ni kom iväg i alla fall:)

Vaa, tycker du inte om att dippa grönsaker?! Det som är så gott:D Du får äta grönsakerna ändå då, och skippa dippen (nu blev det viss ännu nyttigare också:). Då kanske du inte kommer gilla mitt frukosttips heller, men jag skriver det ändå:P vaniljyoghurt med 1-2 msk linfrön, gott, nyttigt och det mättar bra:)



Igår kväll gjordes det inte så mycket, kollade på en film som gick på tv:n Aeon Flux. Den var bra, men tyvärr blev jag lite väl trött på slutet så jag tappade tråden lite. Som tur är har jag Kristian som kan förklara för mig när filmen är slut:D

Vad gör du ikväll?

Kram

2008-08-09 @ 19:35:12
URL: http://inside.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0