Det går framåt

Känner mig rätt duktig nu, det var bra att jag ställde in allt jag skulle göra ikväll. Har gjort en hel uppgift på tentan. Haha, det låter lite men det är rätt stora uppgifter. Så nu känns det lättare faktiskt. Imorn kommer förhoppningsvis pappa hit på kvällen (eller jag dit) och hjälper mig med dem två uppgifterna som jag fastnar på hela tiden. Hoppas bara han förstår dem bättre, men han brukar va bra på sånt där :)

Ikväll blev jag jätteglad när jag pratade med Cissi. Hon undrade om jag kunde vara barnvakt till Wille den 10 september, en stund på kvällen. Pappa Fredrik hade velat att jag skulle vara barnvakt (av de dem haft i åtanke) för att han sett hur gullig jag är mot Wille och att han trodde jag skulle ta väl hand om honom. Hur glad blir man inte av att få sånt förtroende?! Jag blir superglad, särskilt eftersom han är så liten med (eller ja, han e ju nästan 5 månader då). Känns så skönt att dem litar på mig. O jag tar självklart hand om honom väl! Kommer inte släppa guldklimpen på hela tiden, vill bara gosa gosa gosa! :)

Imorn vid 12 ska jag till Cissi och Wille. Ska se efter lillen lite medans Cissi rensar ur sina garderober. Sen ska vi ta en promenad upp till Rusta och Mio o glo en sväng. Vi slår två flugor i en smäll; motion och inredning ;) Super ju!

Nu har jag precis cyklat så ska gå och duscha nu. I fall ni undrar om jag lagt ner mitt nya nyttiga liv bara för att jag inte skriver matintag o så längre så kan jag säga att jag inte gjort det, jag orkar bara inte skriva ner. Jag kämpar fortfarande :) Det ger resultat med, -2 kg på vågen häromdagen :D

PUSS

Jag och en 9 dagar gammal William :) Söto!

Kommentarer
Postat av: Jenny

men den är grymt fint inredd :) gullig bebis!

2008-08-21 @ 07:50:57
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: ida

Härligt att din ändring ger resultat:)

Å vilken liten sötnos. vill oxå ha en liten unge. men men, en sak i taget. Hoppas det går bra att va barnvakt sen då:)

2008-08-21 @ 10:18:07
URL: http://www.idapersson.se
Postat av: Hannah

Vad är det jag läser? Har du börjat ta tag i vikten? Vad kul! Du kommer fixa det den här gången tror jag :) Håller tummarna! Kramar

2008-08-31 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0