Dagens matintag/motion 14/8-08

Det är ingen mening att jag staplar upp frukost, lunch osv idag för idag har verkligen varit en dålig dag. Eftersom jag skulle på stan vågade jag inte äta något innan (jag får alltid ont i magen på stan av det jag ätit, vad jag än äter, antagligen psykiskt), så därför var jag ju så hungrig på stan att det blev en cheesburgare på McDonald's. Sen kom jag inte hem förren 18, och då hade vi inget hemma att äta... då ringde mamma som en räddare i nöden, så gick bort till henne och åt kycklingfilé och wokgrönsaker. Till kvällsmat blev det det gamla vanliga med naturell yoghurt och skivade nektariner + två Finn Crisp Multigrain. Så det ordnade ju upp sig sen framåt kvällskvisten ;)

Dagens motion/träning: Shopping på stan + promenad på sammanlagt ca 40 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0