Dag 1 avklarad

Ja, då har jag klarat mig igenom första dagen. Men jag har varit fruktansvärt sötsugen!!

Frukost: Misslyckad mangosmoothie, o hann inte göra någon ny så det blev inte mkt till frukost idag (där av sötsuget antagligen)
Mellis: Banan och persika
Lunch: Blev sen lunch vid tre när jag kom hem från barnen. Finn Crisp med kokt ägg och örtsalt. Finn Crisp äter jag för att det är nyttigt, för det smakar verkligen skit.
Middag: Gjorde köttfärslimpa. Hade i massa kokta röda linser samt bytte ut hälften av mjölken till vatten. Till det åt vi sallad, kokt broccoli och en "sås" jag gjorde av creme fraiche och örtsalt. Middagen blev ingen hit.
Mellis: Persika
Kvällsmat: Två knäcke med kokt ägg o örtsalt

Någon motion utöver fram o tillbaka till barnen blev det ju inte eftersom jag är så förkyld..

Well, jobbig dag med sötsug och mindre god middag. Hoppas på en bättre morgondag. Men jag klarade det ju iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Jennica; Ja du, det är minsann märkligt det där! Jag hinner knappt tänka att jag ska komma i gång med träning förrän jag är förkyld. :( Ska bli kul att följa din kamp. För det är det verkligen det där tycker jag. Håller tummarna! Kram

Postat av: Thina

Varför äta det du inte gillar? Bättre att äta det du gillar fast mindre, det håller i längden!

2008-08-05 @ 09:14:45
Postat av: Lina

hej hej! har varit upp i "lappmarken" och inte haft någon koll på bloggen, såg nu att du lämnat kommentar om mattan. Hur gick det? fick ni bort det eller fick du köpa ny? :) jag ska skrolla ner och läsa allt jag missat nu :) ha en bra dag! kram

2008-08-05 @ 12:49:56
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Lina

Du, här en en tjej som skriver en blogg som heter vägen från 137 kilo. Hon tipsar om mat å så, lägger ut recept på nyttig mat och tar bilder på den nyttiga maten så man dregglar. du kanske hittar något middagstips? :) http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.169098



2008-08-05 @ 12:54:07
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0