Bloggpaus idag

Idag blir det bloggpaus! Återkommer imorgon :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: caroline

jag har just nu 2 tävlingar där du kan vinna antingen ett par valfria solbrillor, eller en varsin present till dig och din bästa väninna. så kika gärna förbi :)

http://carrof.blogg.se/category/tavlingar.html

2008-08-06 @ 16:55:15
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej!

Det är lugnt, jag är inte heller så snabb på att svara alla gånger. Bättre sent än aldrig :]

Tråkigt att du har blivit förkyld, det är ingen hitt. Hoppas du kryar på dig så att du kan gå på dopet i helgen! Vad kul med dop förresten, jag hoppas att vi också för gå på dop snart då jag fick ett litet kusinbarn för ca 1 månad sen :]

Nå, tidningställen från Village kostade 159:-/st så ja nog var de lite dyra allt :p

Denna vecka började Jonas sin semester och såklart skulle vädret bli piss när han gick på semester men det gör ju inte så mycket då vi har börjat renovera vardagsrummet och det tar ju alltid mycket längre tid än vad man tänkt sig :p Fast det gör inte så mycket. Vi har ju god tid på oss. Så idag har vi spacklat alla tapetskarvar som vi tog bort igår + den j*vla bården som satt som berget. Nu ska det bara torka så vi kan slipa. Imorgon blir det att måla lister o sen kanske vi kan börja måla väggarna. Får se om vi ska ha en fondvägg... har inte bestämt mig än.

Oj, detta blev långt... Vad händer hos er då?

Förutom våran renovering ska vi nog åka till Skänninge marken imorgon. Lite skit kanske man hittar :]

Ha det fint gumman o krya på dig! Kram kram

2008-08-06 @ 18:59:12
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0