Beställt

Dessa två par stövlar har jag precis beställt till hösten.

Grå, Ellos 349:- (rabatt 40% på det, så 209,50)
Bruna, Haléns 349:-

Hoppas att jag kan ha dem nu bara! Vill ha lite fler par att välja på i höst. Inte bara ett par som annars. Har ju ett par svarta blanka också sen i våras. Kanske att jag beställer dem jag bloggade om häromdagen också, men det får bli senare isf. Dem hade inte fått så bra kundkommentarer, så vågade inte ta dem nu med rabattkoden.

Nu ska jag sussa! Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallåj!

Vilka snygga stövlar! Jag vill också shoppa lite nya höstkläder och skor, får ta en shoppingdag framöver :]

Va duktig du är som börjat äta nyttigt och kul att det visar resultat, då blir man ju verkligen peppad att fortsätta. Du ska nog se att du klarar detta! Bara man vill så kan man :]

Jag vill också gå ner i vikt, men det är ju så svårt!

Nå, nu är vi nästan klara med vardagsrummet, bara fondväggen kvar. Ska hämta tapeterna nån dag i veckan. Sen kan jag inte bestämma mig för vad jag ska ha för gardiner, kuddar o tavlor. Vill ju helst inte köpa nåt i onödan... Får se vad det blir. har du några bra tips mottages dem gärna :]

Ha det fint! Kram

2008-08-11 @ 13:02:56
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0